söndag, januari 26, 2014

Vilken dag!




Startade som sagt dagen på bästa sätt med yoga med Malin. Men det jag inte visste var att jag blev inbjuden till frukostinformation om deras retreat till Frankrike och Mallorca. Det var så mysigt, så god frukost och självklart vill jag åka en dag på en sån resa med dem från Mamita Sthlm. Fick mig en mysig pratstund med Malin om musik på spanska och hon tipsade om denna gitarrist som var magisk. 

Kom hem och åkte pulka en stund med Nahuel och Isolde. Det gick fort idag. 

Sedan tog jag ett långt bad till min nya musik och levande ljus. 

Sedan fotbollsmatch med Nahuels nya lag mot det första lag Nahuel någonsin spelade i. Det var kul att se. Nahuel har det så bra i sitt nya lag. Härligt att se att han äntligen är i en miljö där han trivs och utvecklas. Han var otroligt duktig idag. 

Nu sova. Imorgon blir det lite läskigt i mamma-hjärtat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar